حمله گسترده یک توطئه صهیونیستی برای قتل عام مسلمان در فلسطین است

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد محمدی خطیب خطبه های نماز جمعه مبارکه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی افزود: یکی از نعمتهایی که خداوند به ما ارزانی داشته ماه مبارک رمضان است که انسان در این ماه می تواند خود را به خدا نزدیک کند.

وی با اشاره به میلاد امام حسن مجتبی (ع) و خصوصیت اخلاقی ایشان افزود: ما مسلمانان با اندک نگاه به زندگی امام حسن مجتبی (ع) و الگو قرار دادن زندگی آن امام معصوم، بخشش و انفاق را به خوبی یاد می گیریم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فرا رسیدن شبهای قدر از مردم خواست که از برکات این شبها غافل نباشند.

امام جمعه مبارکه با حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: امیدواریم که تیم مذاکره کننده از حقوق ملت ایران دفاع کرده و برای دفاع از این حقوق دست از تلاش خود بر ندارند.

ایشان با اشاره به حملات گسترده رژیم اشغالگرقدس به نوار غزه اظهار کرد: حمله گسترده یک توطئه صهیونیستی برای قتل عام مسلمان در فلسطین است و ملت مسلمان ایران درروز جهانی قدس جواب این اشغالگری را خواهد داد.

حجت الاسلام محمدی درگذشت آیت الله محمدی گیلانی را به مردم شهرستان تسلیت گفته و افزود: آیت الله محمدی گیلانی در طول حیات زندگی خود سمت های بسیاری داشتند و عملکرد این مرد بزرگ در دوران خدمتشان باعث شد که ایشان در سال 1388مدال درجه یک عدالت را بگیرند.